حزب کمونیست ایران

مین زیر پای خامنه ای داغ شده است !

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، برای دومین بار طی چهارهفته گذشته در انظار عمومی ظاهر شد و در واکنش به خیزش سراسری مردم خطاب به مقام‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «مراقب باشید حواستان با حوادثی مثل اغتشاشات اخیر پرت نشود، از کارهای اصلی نمانید.»‌ او افزود: «حواستان به این حوادث جزیی باشد در مقابل چشم منعطف نشود.»
خامنه ای و هئیت حاکمه فاسد و جانی جمهوری اسلامی روزها و هفته های سخت و دشواری داشتند. اعتراضات روز افزون میلیونها نفر از مردم ستمدیده ایران می رود که ابعاد گسترده تر و عمیق تری بگیرد  
کارگران، معلمان، زنان، وکلایی دادگستر، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان و اقشار محروم جامعه بیش از پیش به اعتراضات خیابانی و اعتصابات می پیوندند  
سنندج در مقابل دستگاه سرکوب ایستاده و دارد چهارمین هفته مقاومت خود را تمام می‌کند. چهار روز بیشتر از مقاومت مردم سنندج در برابر حکومت اسلامی در سال ۱۳۵۸ و بعد از سقوط رژیم شاه. 
خامنه ای در میان نظامیان در یک هفتهِ پیش مبارزات مردم را انکار و خواهان سرکوب آن شد. اینک که اعتراضات و فریاد مرگ بر دیکتاتور را در تمامی شهرهای بزرگ و کوچک شنیده است، برای روحانیون مرتجع چون خود سخنرانی کرده و هراس و وحشت از ادامه اعتراضات، همه وجود او و حکومت اسلامی را گرفته است. دیکتاتورها تا دقیقه نود، اعتراضات و خواستهای مردم را انکار و تحریف می کنند و خامنه ای هم از این قاعده مستثنی نیست.
در حالی که خامنه ای اعتراضات میلیونها نفر را امری جزئی میداند که دستگاه سرکوب رژیم بدرجات زیادی خسته و ناتوان است. کشتن بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان، نوجوانان و زنان و مردان، زخمی کردن هزاران نفر و دستگیری‌های گسترده برای حکومت کارساز نبوده است. اعتراضات در داخل و موج رو به گسترش محکومیت های حکومت در خارج کشور به کابوس حاکمان اسلامی تبدیل گشته است. 
از وزیر و وکیل تا فرماندهان جنایتکار نظامی و امنیتی به فردای سرنگونی اسلامی فکر می کنند. هیچ سیاستمدار شناخته شدهِ سابق حکومتی علنی از حکومت دفاع نکرده و همین خود نشان از شکاف در میان حاکمین اسلامی در برخورد به مردم است . 
نسل جوان و بویژه زنان، به شرایط پیش از قتل حکومتی ژینا امینی بر نخواهند گشت. این مبارزات با پیوستن کارگران، وکلا، فرهنگیان، بازنشستگان، دانشجویان، دانش آموزان و مردم محلات فقیر نشین می‌رود که کمر حکومت اسلامی را بشکند . 
آخوندهای فرتوت و مرتجع حکومت اسلامی باید فکری برای میلیاردها دلارِ دزدی و غارت سرمایه های مردم بکنند. هیچ جای جهان برای سران رژیم امن نخواهد بود و بعید است آخوندها در مسکو و پکن هم پذیرفته شوند. 
خامنه ای از تجربه تلاشی و فروپاشی حکومت سلطنتی آموخته است که نباید هیچ عقب نشینی در مقابل مردم کرد. اما میلیونها نفر از معترضین کردستانی و ایرانی این آخوند مرتجع و فاسد را هم به عقب نشینی و شکست نهایی نزدیکتر کرده اند.
دیری نخواهد پایید که سرتیتر همه روزنامه ها و رسانه های جهانی با خبر سقوط حکومت اسلامی تزیین خواهد شد، آنروز دیر نیست .