روز پنجشنبه 4 مرداد ماه بار دیگر بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در چند استان کشور، تجمع کردند.
تجمع بازنشستگان مخابرات، در استانهایی مانند کردستان و تهران، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوقه، اجرای ناقص آییننامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد. در جریان این تجمعات، بازنشستگان، به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کردند و این وضعیت را نتیجه بیعملی و بیپاسخ ماندن وعدهها از سوی مدیریت شرکت دانستند. گفتنیست، سال گذشته نیز بازنشستگان مخابرات هر هفته تجمع اعتراضی برگزار کردند؛ آنها در استانهای مختلف، خواستار اجرای قانون و تعیین تکلیف معوقات خود شدند.

