گروهی از کارگران شرکت پتروشیمی پترناد روز پنجشنبه 4 تیرماه در اعتراض به تداوم بیکاری و بلاتکلیفی شغلی خود دست به تجمع زدند.
به گفته نماینده کارگران معترضف بعد از دوره جنگ، شرکتهایی که کارگرانشان را تعدیل کرده یا به حالت تعلیق درآورده بودند، نیروهای خود را به کار بازگرداندند و در این میان، تنها شرکتی که کارگرانش به کار برنگشتهاند، شرکت «پتروناد» است. به گفته وی، این شرکت حدود ۱۵۰ کارگر خود را تعدیل کرده بود و این کارگران همچنان با بیکاری و بلاتکلیفی مواجه هستند. لازم به ذکر است، طی ماههای اخیر گروهی از کارگران شرکت پتروشیمی پتروناد، در پی اخراج ۲۰۰ کارگر بومی این شرکت دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی خود شدند.

