اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، روز پنجشنبه ۴ تیرماه با انتشار پیامی در شبکههای اجتماعی، اسرائیل را به خروج فوری از خاک لبنان تهدید کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی هشدار داد: که اگر نیروهای اسرائیلی خاک لبنان را ترک نکنند، “فردا با خواری و شکست ناگزیر به فرار خواهید شد.” این اظهارات در حالی مطرح میشود که اسرائیل همچنان بخشی از نیروهای خود را در جنوب لبنان مستقر نگه داشته است. مقامهای اسرائیلی پیشتر اعلام کردهاند که حتی در صورت درخواست آمریکا نیز از برخی مواضع خود در جنوب لبنان عقبنشینی نخواهند کرد.

