جمعی از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد، روز شنبه ششم تیر، با برگزاری تجمعی در تهران مخالفت خود را با برگزاری حضوری امتحانات اعلام کردند.
شرکتکنندگان در این تجمع خواستار: بازنگری در شیوه برگزاری آزمونهای پایانترم و اعمال تغییراتی در روند برگزاری امتحانات شدند. دانشجویان معترض با اشاره به شرایط موجود، از مسئولان دانشگاه آزاد خواستند تصمیمات مرتبط با برگزاری امتحانات را مورد بازبینی قرار داده و راهکارهایی متناسب با وضعیت دانشجویان اتخاذ کنند.

