حزب کمونیست ایران

با بودن جمهوری اسلامی دانش آموزان مدارس هم امنیت ندارند

شورای هماهنگی تشکل‌‌های صنفی فرهنگیان ایران خبر داد که در جریان حمله لباس‌ شخصی‌ها به مدرسه شاهد اردبیل در روز پنجشنبه، یک دانش‌آموز بر اثر خون‌ریزی داخلی در بیمارستان فاطمی جان باخته است. بنابر این گزارش ۱۰ دانش‌آموز زخمی و ۷ دانش‌آموز بازداشت شده‌اند.
بدین ترتیب تعداد کودکان و نوجوانانی که در جریان اعتراضات اخیر جان باخته اند به بیست و چهار نفر رسیده است. صدها کودک زخمی و هزاران نفر از آنان دستگیر و زندانی شده اند. در بسیاری از شهرها کودکان و نوجوانان با گاز اشک آور و تفنگ‌های ساچمه ای و حتی گلوله های جنگی روبرو شده اند. در چندین مورد مزدوران جمهوری اسلامی به حیاط و کلاسهای درس، گاز اشک آور پرتاب کرده و شیشه ها و پنجره ها را شکسته اند.
چندی پیش علی خامنه ای به مقتضی شرایط، پای داعش را به میان کشید و در یک سخنرانی عنوان کرد که در حکومت داعش حتی کودکان مدارس در امان نبودند. اما در همین روزها ما شاهد حملات داعش تحت فرمان خامنه ای به کودکان و نوجوانان مدارس هستیم. حکومت کودک کُش جمهوری اسلامی ایران که قرار است قدرتهای جهانی و منطقه ای را شکست بدهد، اینک به کشتن کودکان و زخمی کردن آنها در مدارس و در خیابان های شهرهای بزرک و کوچک ایران مشغول است. حکومت اسلامی ناتوان از سرکوب اعتراضات میلیونی، ناچار خواهد شد در مقابل جوانان و مردم شریف و آزاده عقب نشینی نموده و دیر یا زود شکست نهایی را بپذیرد . 
هفده میلیون دانش آموز و دانشجو بیش از پیش در مقابل حکومت ارتجاعی و استبدادی جمهوری اسلامی قرار گرفته اند. دختران که از حجاب و قوانین مذهبی اجباری نفرت دارند، در راس مبارزات با جمهوری اسلامی قرار دارند. دانش آموزان تصاویر سران رژیم از کتابهای درسی را بیرون آورده و پاره های آنرا آتش می زنند و یا در خیابانها رها می کنند. تصاویر خمینی و خامنه ای را از کلاسها پایین آورده و بر روی آن می‌رقصند. نسل جوان و بویژه زنان به شرایط پیش از قتل حکومتی ژینا امینی بر نخواهند گشت. این مبارزات با پیوستن کارگران، وکلا، فرهنگیان، بازنشستگان، دانشجویان، دانش آموزان و مردم محلات فقیر نشین می‌رود که کمر حکومت اسلامی را بشکند.
این در حالی است که اعتصاب کارگران صنعت نفت و پتروشیمی ایران وارد چهارمین روز خود شده است. با کشیده شدن دامنه اعتصاب‌ها‌ و اعتراض‌ها به بخشی از صنعت نفت در جنوب ایران، شورای سازماندهی کارگران پیمانی نفت، از ادامه اعتراض کارگران پالایشگاه آبادان خبر دادند و اعلام کردند که شماری از کارگران معترض صنعت پتروشیمی در عسلویه هم بازداشت شده‌اند.
اخوندهای فرتوت و مرتجع حکومت اسلامی باید فکری برای میلیاردها دلار دزدی و غارت سرمایه های مردم بکنند. هیچ جای جهان برای سران رژیم امن نخواهد بود و بعید است آخوندها در مسکو و پکن هم پذیرفته شوند . 
برای تامین و تضمین حقوق کودکان و نوجوانان، برای تامین امنیت و آزادی، برای تامین رفاه و زندگی انسانی، برای رسیدن به حقوق برابر زن و مرد این رژیم جنایتکار کودک کُش باید سرنگون شود .