حزب کمونیست ایران

سپاه پاسداران یک سازمان آدم کش تروریستی است

هشتگ سپاه پاسداران بعنوان یک جریان تروریستی در مدت کوتاهی به مرز پنج میلیون رسیده است. میلیونها نفر از مردم شریف و آزاده ایران و منطقه خواهان قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست جریانات تروریستی جهان هستند.

پارلمانتارها، شخصیت های سیاسی و فرهنگی از راههای مختلف خواهان تروریست نامیدن سپاه پاسداران هستند.

سپاه پاسداران یک سازمان مافیایی است که در داخل و خارج ایران به عملیات تروریستی مشغول است. سپاه در کشتار صدها هزار نفر در ایران، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان شرکت داشته و دارد. اخیراً هم در جنگ علیه مردم اوکراین  سپاه پاسداران با روسیه  همکاری تسلیحاتی و بویژه در عرصه ارسال پهبادها را دارد.

سپاه پاسداران علاوه بر شرکت مستقیم در عملیات تروریستی، با اکثر سازمانهای تروریستی فعال در خاورمیانه و آفریقا از جمله حشد شعبی در عراق، حزب الله در لبنان، جریانات شیعه در سوریه، افغانستان  و یمن همکاری دارد.

سپاه پاسداران با شرکت مستقیم در تجارت مواد مخدر و  با کمک مافیای اقتصادی که در کنترل دارد، هزینه آموزش و تجهیزات دیگر گروه‌های تروریستی اسلامی را تامین می کند. بخشی از ترورهای سپاه پاسداران در سطح منطقه و جهان از طریق باندهای فعال در مواد مخدر، صدور اسلحه، قاچاق ارز و مهاجرین صورت می گیرد.

سپاه پاسداران بنا به استناد بسیاری از محققین در عرصه تروریسم، بزرگترین و قدرتمندترین سازمان تروریستی در سطح جهان است.

تمامی نیروهای مسلح و امنیتی ایران بگونه ای در زیر پوشش سپاه پاسداران فعالیت دارند. سپاه بخش عمده اقتصاد و بازار کشور، وارادات و صادرات، منابع مالی و معدنی، بانک ها و موسسات مالی را در اختیار دارد.

سپاه پاسداران تمامی عرصه های تبلیغات، آموزش، روابط خارجی، پست ها و مقامات حکومتی و محلی را در کنترل خود دارد. قاسم سلیمانی و سپاه قدس، سیستم و صنعت هوایی، زمینی، دریایی و نقلیه کشور را در خدمت گسترش نفوذ حکومت اسلامی و شاخه های برون مرزی تروریستی سپاه پاسداران بکار می گرفتند.

سپاه پاسداران  علاوه بر شرکت مستقیم در ترور صدها  مخالف رژیم در خارج کشور، در تمامی اعتراضات چهار دهه گذشته در ایران و بویژه در کردستان، بلوچستان و خوزستان وسیعاً در عملیات تروریستی نقش اصلی را ایفا کرده است.

سپاه پاسداران نقش اصلی را در ربودن و قتل مخالفینِ شناخته شده رژیم دارد و دهها و صدها شبکه زندانهای مخفی را در داخل کشور و در همکاری با دیگر جریانات تروریستی منطقه اداره می‌کند.

مردم کردستان بیش از چهار دهه است با فعالیتهای تروریستی سپاه آشنا بوده و قربانی بسیاری داده اند. سپاه در کردستان چه بعنوان یک نیروی نظامی، امنیتی و اداری و چه بعنوان یک سازمان تروریستی، مورد نفرت عمیق مردم کردستان است .

خواست واقعی اکثریت قاطع مردم ایران دستگیری ‌و  محاکمه همه سران و فرماندهان جنایتکار این نیروی تروریستی است. مردم شریف و آزاده در ایران منطقه و جهان به حق، خواهان آنند که تمام ظرفیت ها و امکانات جامعه جهانی برای اِعمال محدویتهای واقعی و موثر بر علیه این جریان مافیایی به کار گرفته شود. دیر نیست روزی که فرماندهان و مسئولین این جریان تروریستی و انسان کٌش در دادگاههای علنی پاسخگوی جنایات و غارتهای خود باشند.