حزب کمونیست ایران

پەیامی سه‌رخوشی له لایان جمعی ل هاوریان و دڵسۆزانی کومه له له شاری سنه

هاوریان سلام و عرض تسلیت به بونه ل ده س دانی هاوری و هاسه رنگه ر مان ، فرهاد شعبانی
به داخه وه هوالی ل ده س دانی کاک فرهاد ئازیز و خوشه ویست و سیمای ناسراوی طبقه ی کارگر، داخی کی گه وره و قورس به قورسایی ئاویه ری نا سه ر دل و گیانی ئیمه. تنها شتی که دل قایم مان ده کا بو ادامه دان مبارزه، سنگری هه ل مه ت به ر و پر له اراده ی کومه له س که کاک‌ فه رهاد و ئیوه هاوریان مان به باور و ایمان و اراده پولایین تان زیاتر له ۵۰ ساله به بی نه سره وتن تی ده کوشن.
هاوریان !
هاوری فه رهاد شغبانی ژیانی سه ربه زانه ی له ناو ریزه کاتی کومه له هه لبژاد و تا دوایین هه ناسه به باور و اراده به سوسیالیزم و دانانی دونیای ، که هییچ ئینسانی به ده س ئینسانی تر نه چه و سیته له ناو ریزه کانی کومه له تیکوشاتی کرد. راسته ئه مرو کاک فرهادی جسور و آگاه و دلیر مان له ده س دا ، به لام اراده ی ئه م هاوریه ل ۴۲ سال تیکوشان دژ به دولتی داگیر که ری ئیرانی و سیستمی سرمایه و له م سی مانگه ی دوایی که مقاومتی کرد له به رابه ری ئه م نه خوشییه سه خته ، جاری کی تر ده رسی جه ساره ت و خوراکیری و چوک دانه داتی دا به ئیمه ، اراده مانی به هیزتر کرد له به رابه ری زلم و زوری سرمایه.
هه ر به م بونه و پرسه و سه ره خوشی خومان ئاراسته بنه ماله ی ئازیزی و هاو سه نگه ره کانی له ناو‌ ریزه کانی کومه له و حیزبی کمونیستی ئیران ده که ین . ئیمه جه معی له هاوریانی کومه له و‌حیزبی کمونیستی ئیران له شاری سنه داواتان لی ده که یین چه که که و و قه له مه که ی هاوری فه رهاد که به باور و ایمان و اراده ، هه تا هه تایه دژ به ده سه لاتی نگرییسی سرمایه، هه ر نرکه ی دی ، دانه نین و ریگه که ی ادامه بده ن